Nem lehet eléggé örülni a télnek, muszáj egy órával meghosszabbítani*

Az még a könnyebbik dolog, hogy odébb toljuk az órák mutatóját, át a sötét oldalra, de ami ezzel jár (sötétség, hideg, az életkedv egyéntől függően enyhébb vagy fokozottabb megcsappanása), az az  igazi kihívás! El kell csomagolni a könnyű pamut felsőket, a bikinit és a parázson grillezett cukkinit, és ez rossz, viszont elő lehet venni a finom meleg kesztyűket, a narancsfényű sólámpákat meg gyömbéres sütőtöklevest, ami jó. Sőt, ha az ember nem kifejezetten tekinthető a síparadicsomok ördögének, sem a skandináv országok szerelmesének, akkor a tél igazi értelme az, hogy ilyenkor köthetünk jó néhány új, meleg ezt meg azt.
Nyár viszont, úgy hírlik, lesz jövőre is, és akkor újra elő lehet majd venni az idei utolsó igazán meleg napokra elkészült, nevében is napsütéses tájakat idéző felsőt.

Marokko pulcsi, tesztkötés muzsinak
részletek a Ravelryn

* Innen.

4 megjegyzés:

  1. Minden évszakot szeretek, és mindet várom. Olyan jó ilyenkor elővenni a szép pihe - puha vékonyabb kardigánt és pulcsit majd a meleg pulcsit és garbót:) A garbókat különösen kedvelem . A meleg szoknyáimat, imádott színes akril harisnyáimat, és élvezni a hideget. Óóó, és sál, sapka, kesztyű..őket is nagyon szeretem:) Aztán majd jó lesz várni a tavaszt és vékonyabb pulcsit, majd a libbenő könnyű nyári szoknyát:) Hogy meleg téli estéken kötögetni milyen jó, az pedig tény:) Már tervezem a tavaszi 3/4-es ujjú kötött, csíkos felsőmet, amit a hugomnak karácsonyra szánt , épp kötés alatt álló fonal maradékából fogok összerakni. Mert úgy látom lesz egy felsőnyi:) Persze tervezem a vastag garbó kötést is magamnak, ha mindenki karácsonyi ajándékát meg kötöttem/horgoltam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, egyszer én is felnövök a feladathoz, hogy szeressem a telet - a tavalyi például egész jó volt... :-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, Zsuzsi, én is rögtön fejest ugrottam a tesztelésbe, amint megláttam! :-)

      Törlés