Oh, a szárnyas idő hirtelen elrepül

A kisbabás lét egyik legjellemzőbb vonása az idő érzékelésének sokfélesége és egyben ellentmondásossága: a napok mozdulatlannak tűnnek az ismétlődő, sokszor monoton feladatok közepette, az öntudatlan újszülött mégis szélsebesen fejlődik saját célokra törő, izgő-mozgó, a környezetét megszólító gyermekké; egy-egy egymásra mosolygós, kimerevített, az örökkévalóságot rejtő pillanatban pedig összeölelkezik a mozdulatlan időtlenség és a szárnyas, eltűnő idő. Nem nehéz tehát eltévedni a napok erdejében és a hetek ösvényein. A keresztelőre készített ruhácskával például úgy jártam, hogy elkezdtem, és mire - nem is nagyon sokára - befejeztem, addigra ki is nőtte a ma éppen fél éves leányka.

Ravelry

15 megjegyzés:

  1. Tényleg hamar felnőnek... És olyan izgalmas látni, ahogy változnak, ahogy igazi egyéniségekké válnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden apró változás újabb öröm, és a nagy egész is. :-)

      Törlés
  2. Már régóta olvasom a blogot, és nagyon szeretem, ahogy írsz. :-) Eddig még soha nem kommenteltem, de most, amikor a Kicsi - aki 8-án lesz fél éves - épp itt szuszog a karomban, elérkezett az idő. :-)
    Gyönyörű ruha, gyönyörű szavak, és teljes átérzés, mert én azt sem tudom, mikor repült el ez a fél év, amikor néha úgy érzem, a napnak sem akar vége lenni. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint sok a párhuzam. :-) Köszönöm, hogy megszólaltál, örülök neked, Diana! Isten éltessen benneteket!

      Törlés
  3. eltévedni a napok erdejében és a hetek ösvényein :-)

    Pont a hétvégén csodálkoztam rá az unokaöcsémre, 8,5 éves, hát meglepődtem, hogy mekkora

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akit az ember nem lát mindennap, arra minden találkozásnál rácsodálkozik az ember, mennyit változott. Akivel együtt él, arra meg azért csodálkozik rá, mert nem érti, mikor változott meg ennyire.... :-)

      Törlés
  4. Nagyon-nagyon régen nem jártam erre, de másnál sem ezen a vidéken...
    Neked meg közben csodás holmik jöttek le a tüidről.
    Köszönöm, hogy te is benézel hozzám időnként :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öröm nálad lenni, inspirálnak a kezed közül kikerülő szépségek!

      Törlés
  5. Ó, pedig igazán csinos kis ruhácska. Lehet azért, hogy amikor a sok mozgástól hirtelen megvéknyodik, akkor felsőként tudja majd hordani. Legalábbis nálunk voltak ilyen darabok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kivárjuk, kipróbáljuk, aztán meg továbbadjuk. Szerencsére kívánatos darab, biztosan lesz, akinek odaajándékozhatjuk.

      Törlés
  6. jaj de szép ruha! (sikkes azzal az elegáns rózsával!) Jaj de kár, hogy kinőtte - viszont: jaj de jó hogy ilyen szépen növekszik! :-) ((igen, én is erre gondoltam, hogy ha nem is nagyestélyinek, de felsőnek talán tudja hordani - egy ilyen nádszál családban van is rá esélye)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Találtunk az ismerősök között egy pici lányt, akinek kicsit még nagy is, ő nagyobb hasznát veszi. Idehaza meg készül egy nagyobb méret, tavaszi színesben. :-)

      Törlés
    2. Ez jó - különben is, egy cseperedő hölgynek mindig újabb és újabb kosztümökre van szüksége :-D

      Törlés
  7. :) Amilyen cuki , biztosan lesz gazdija hamar .

    VálaszTörlés