Rekviem egy fonalért

Amikor utána akartam nézni, mi a pontos neve annak a Cinege-árnyalatnak, amiből ezt a sálat (nem visz rá a lélek, hogy a stóla szót használjam) kötöttem, már egyáltalán nem találtam meg a Cinegét a Barka honlapján. Állítólag sokan nem szerették ezt a fonalat, mert erősen nyúlnak a belőle készült darabok. Én pont ezt a tulajdonságát igyekeztem kihasználni: csak két gombolyagot kötöttem bele, mondván, hogy a végső méret úgyis nagyobb lesz, és valóban. A lyukacsos minta a lehető legegyszerűbb*. Puha, meleg és nagyon könnyű, a rugalmassága miatt pedig jól csűrhető-csavarható.

Fonal: Barka Cinege

*A sima-fordított sorok váltakozását csak az töri meg, hogy minden hatodik sorban a szélszem után két sima szemet együtt kötöttem le, majd ráhajtás következett, és így tovább a sor végéig.

2 megjegyzés:

  1. Nem mondod, hogy már megint készítettél valamit! Na most irigykedem. DE nagyon!!!
    A kendő miatt is, nagyon egyszerű (persze csak a kinézete) és szép!

    VálaszTörlés
  2. Nem, Zsófi, nem már megint: ez egy nagyon régen (karácsony körül?) elkezdett darab, amit a nyaralás alatt végre befejeztem. :-)

    VálaszTörlés