Lábhímzés

Nemrég a lányom osztálytársai gyönyörű, hennával festett mintával a karjukon tértek haza a nyaralásból. Nem az unalmas, sablonos rajzok közül valók voltak, amiket általában látunk az itthoni forgalmasabb nyaralóhelyek alkalmi hennafestő standjain, sokkal inkább azokra a díszítésekre hasonlítottak, amiket Indiában festenek a menyasszonyok testére. Amikor tegnap megláttam a barefoot sandals műfaját Gabinál, aki inspiráló gyűjteményt is mutat a blogján, megint ezek a minták jutottak eszembe. Még este horgoltam egyet a kezem ügyében lévő piros pamutfonalból, de csak egy kép készült arról, hogy mutat rajtam, mert Anna rögtön einstandolta.

Minta innen

4 megjegyzés:

  1. Teszik a horgolás, az általad adott név is, sokkal jobb, mint a tangás, és az, amilyen könnyedén leírtad, hogy este csak úgy megcsináltad! Na, van még nagyon mit tanulnom horgolástéren.

    VálaszTörlés
  2. No, azért nem "csak úgy" csináltam ám, és most már a háromszög minta forrását is beírtam a kép alá, ahogy illik. :-))

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom! Nekem először nem tetszett, pedig amúgy szeretem az apró kis hiábavalóságokat, főleg, ha kézimunkáról van szó!;) De már rájöttem, hogy hatalmas a különbség, lábtanga és lábhímzés között...:)

    VálaszTörlés
  4. Isten hozott, Rita! :-))
    Valójában én is azt hittem, hogy úgyis a lányomnál köt majd ki a végeredmény, de meglepő módon nagyon szeretem hordani. És megoldja azt az alapproblémát, hogy imádok mezítlábazni, de fázós a lábam...

    VálaszTörlés