Szicíliai narancsok

Régóta nézegettem ezt a mintát, mert vonzott, de nagyon furcsának találtam: csíkos is, csipkés is, mintha nem tudná eldönteni, mi akar lenni. Aztán egy nap egyedül maradtam két gombolyag maradék fonallal, amit nem sajnáltam kísérletezésre használni, és a szicíliai narancsokat idéző zöld-narancsszín párosítást látva azt gondoltam: most végre megpróbálkozom vele, hátha megértem végre. Kötés közben aztán hamar megszerettem, izgalmas volt, hogy először a szegélymintát kötjük meg keresztben, és csak utána a kendőtestet, egyre rövidülő sorokban.

Minta: Andrea's Shawl
Fonal: Barka Libikóka

2 megjegyzés:

  1. Valóban furcsa, de ami meglepő, hogy harmonikus mégis, igazán tetszik. A zöld leveles szegély meg egyenesen gyönyörű.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Zsófi - féltem a szegélytől, de sokkal látványosabb, mint amennyire bonyolult.

    VálaszTörlés