Meleg a hidegben

A régebben kötött kendőkhöz kézmelegítőket is kötöttem, mert a kezem fázós, kesztyűben viszont nehéz mobiltelefont kezelni vagy aprópénzt keresgélni. Az egyiket a narancssárga-zöld kendőhöz, az eredeti mintát több helyen megváltoztatva - hosszabbra kötöttem például a csuklórészt, hogy a sokszor jéghideg 19-es villamoson, kapaszkodás közben nyújtózkodva is melegítse azt a részt, ami a pulcsiból, kabátból kilóg.


Minta: Andrea'sMitts, változtatásokkal
Fonal: Barka Libikóka


A másikat pedig Anett fonalának a maradékából, egy kevés, színben hozzáillő Libikókával kiegészítve készítettem. Utóbbihoz nem volt mintám, de aki használta már Ahama jó kis leírását, annak ilyesmi nem is kell. A csuklórészre próbáltam odacsempészni a kendő rakott hatású lezárását, hiszen eredetileg amiatt választottam ki ezt a kendőmintát.

Fonal: Peony Anett, Libikóka

11 megjegyzés:

  1. nekem NAGYON fázós a kezem és nem tudok ilyet (sem) kötni. by the way.

    ezek meg olyan csodásak már megint!

    VálaszTörlés
  2. Ez könnyebb, mint a zokni. Komolyan. De ha be akarnék nevezni a "Ki mit nem tud?"-ra: én meg nem tudok olyan táskát varrni, mint ami kicsit látszik a fölső kép bal alsó sarkában. :-)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, sürgősen szükségem van hasonló kesztyűkre. És kendőkre is. Annyira szépek!

    VálaszTörlés
  4. Én eddig csak horgoltam kézmelegítőt, az is szép, az is jó, de én most ilyet kötni fogok a zongoratanárnőmnek karácsonyra.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, lányok!

    Az az igazság, Annás, hogy amikor készen lettek a kendők, annak is örültem, de most, hogy hűvös van, mégsem fázik a nyakam sem, a kezem sem, hát most örülök igazán a holmiknak! Szóval igazolhatom, hogy ilyesmire tényleg szükség van.

    Márta, biztosan szép ajándék lesz! Nem beszélve arról, hogy a másik neve zongorakesztyű: zongoratanárnőnek tehát ideális!

    VálaszTörlés
  6. ÓÓÓ! Finomak, szépek, romantikusak, nőiesek, melegek, és pont egy könyv lapozgatásához is valók. Nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, Zsófi! A könyvet alkalomadtán szeretném majd kölcsönadni, kíváncsi lennék rá, mit gondolsz róla! :-)

    VálaszTörlés
  8. :) Örülnék neki, bármi is legyen az!
    És képzeld, azért jöttem vissza most, hogy leírjam, a felső kesztyű még az álmomban is benne volt. Ugye tudod mit jelent ez? :D

    VálaszTörlés
  9. Ez attól is függ, hogy rémálom volt-e? ;-) Megtisztelő, komolyan!

    VálaszTörlés
  10. Nem rémálom volt, te lány! :D Azt jelenti, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés