Beethovennél vannak, kisfiam, ilyen pillanatok, a fokozás elviselhetetlenségei

Hatásvadász, kissé túlfokozott beszámoló a börzsönybeli sátorozásról:
- Az nagyon rossz volt, amikor elindultunk a kiránduláson a patakhoz, de nekem annyira fájt sérült a lábam, hogy nem bírtam, és vissza kellett mennem a sátorhoz. Egyedül! Fájós lábbal.... A félhomályos erdőben. Sokat! Naaaagy sárban ...!

*

Ugyanonnan egy hatékonyságában megkérdőjelezhető, de energiatakarékos problémamegoldó stratégia:
- Nem volt hideg a sátor? Nem fáztatok?
- Hát, hajnalban iszonyúan fáztam!
- Igen? És mit csináltál?
- Erősen összegömbölyödtem...


Az első hideg napok egyikén rájöttünk, hogy kell egy új kardigán,
és a már jól bevált minta alapján el is készült

6 megjegyzés:

  1. Szeretem:)
    A fotókat, a kardigánt, a kissrácot, mindent:)

    VálaszTörlés
  2. Beethoven :-D A Barkelóna-színű kardigán tökjó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a rajongás töretlen, de az utalás a szimpátiára már nem annyira szembetűnő, végtére is az ember egy idő után mar felnőtt gyerek lesz. :-)

      Törlés
  3. Annyira szépek együtt ezek a színek...
    Mintha magamra ismertem volna, nálunk is hasonlóképpen folynak az ilyen történetek. A különbség pedig az, hogy a párom és köztem folyik ez a beszélgetés. :) Örök vita a fázol-nemfázol kérdés, és én is összekucorodok és szenvedek, ahelyett, hogy hoznék még egy takarót. :D

    VálaszTörlés
  4. Micsoda vagány pulcsi... és micsoda jófej kiskölyök :-)

    VálaszTörlés